function correctPNG() // correctly handle PNG transparency in Win IE 5.5 or higher. { for(var i=0; i" img.outerHTML = strNewHTML i = i-1 } } } window.attachEvent("onload", correctPNG);
Лого

СИСТЕМНІ КОМУНІКАЦІЇ

СИСТЕМНИЙ ПІДХІД ДО ПРОБЛЕМ БЕЗПЕКИ

 
 

 
Головна arrow Сервісний центр PERCo
 
 



















 

ПП Системні комунікації - Авторизований дилер та сервісний центр PERCo

 

З червня 2008 року функціонує Сервісний Центр компанії PERCo – провідного російського виробника обладнання систем контролю доступу.

 

 Сертификат PERCo

Перелік послуг Сервісного Центру (СЦ) продукції PERCo

Види послуг

Стандарт обслуговування

01

Консультації

Проводяться безкоштовно по телефону, e-mail і при особистих контактах. Виїзні консультації проводяться на платній основі.

02

Монтаж

Монтаж обладнання проводиться на платній основі.

03

Шефмонтаж

Шефмонтаж обладнання проводиться на платній основі.

04

Пускові роботи

Запуск обладнання та ПЗ проводиться на платній основі.

05

Навчання

Проводиться на платній основі в СЦ або у Замовника (виїзне).

06

Гарантійний ремонт

Проводиться безкоштовно для обладнання, що підпадає під умови гарантії PERCo. Гарантійний ремонт може здійснюватися як в СЦ, так і на місці встановлення обладнання. Час і місце проведення ремонту узгоджуються з СЦ. СЦ виконує ремонт обладнання для всіх Замовників, які звернулись до нього. Доставка обладнання в СЦ і назад здійснюється за рахунок Замовника. Виїзний ремонт - платний в частині надання послуг (виїзд фахівця і робота по діагностиці на об'єкті). Умови гарантії на відремонтоване в СЦ обладнання такі ж, як при ремонті в PERCo.

07

Післягарантійний ремонт

Платний. Платними є діагностика несправності, сам ремонт та замінені запасні частини, а у випадку виїзного ремонту й транспортні витрати. Може здійснюватися як в СЦ, так і на місці встановлення обладнання. Час і місце проведення ремонту узгоджуються з СЦ. СЦ виконує післягарантійний ремонт обладнання для всіх Замовників, які звернулись до нього. Доставка обладнання в СЦ і назад здійснюється за рахунок Замовника. СЦ надає гарантію на 3 місяці лише на замінені у виробі вузли й деталі.

08

Гарантійне технічне

обслуговування

Періодичні профілактичні огляди та роботи, а також виїзд фахівців СЦ на об'єкт для усунення несправностей.

1. Якщо монтаж та запуск обладнання здійснював СЦ, то гарантійне обслуговування безкоштовне (за винятком транспортних витрат). Здійснюється на основі договору між СЦ і Замовником.

2. Якщо монтаж та запуск обладнання здійснювала інша організація, то СЦ на платній основі проводить оцінку правильності виконаних робіт і видає перелік робіт, які необхідно виконати для прийняття обладнання на гарантійне обслуговування. Після сплати Замовником вартості вказаних робіт, СЦ виконує їх і укладає з Замовником договір про гарантійне обслуговування. Інакше СЦ має право відмовити Замовникові в прийнятті устаткування на гарантійне обслуговування.

09

Післягарантійне технічне

обслуговування

Платне. Оплата здійснюється на основі договору між СЦ і Замовником. Періодичні профілактичні огляди та роботи, а також виїзд фахівців СЦ на об'єкт для усунення несправностей. Запасні частини для ремонту оплачуються за фактом заміни.

10

Продаж запасних частин

СЦ здійснює продаж запасних частин для обладнання.

11

Модернізація обладнання

Планова модернізація здійснюється з ініціативи виробника з метою усунення конструктивних недоліків обладнання та помилок ПЗ. Проводиться за правилами гарантійного ремонту.

Модернізація на прохання Замовника проводиться за правилами післягарантійного ремонту.

Гарантійні зобов'язання компанії PERCo

Регламент технічного обслуговування

Технічна документація

Відеоінструкції

Питання та відповіді по ситемі PERCo-S-800

Ремонт турнікета PERCo-TTR-04.1: заміна двигуна

З технічних питань та з питань сервісного обслуговування просимо звертатись до наших спеціалістів.

Адреса сервісного центра
П.І.Б. керівника СЦ
Телефон «горячої» лінії СЦ
Телефон СЦ
Адреса електронної пошти СЦ
Адреса Web – сайта СЦ
Час реакції на звернення користувача
Час виїзду на об’єкт
Час усунення несправності
Вартість виїзду на об’єкт
Вартість нормогодини роботи на об’єкті
03191, Україна, м. Київ, вул. Лятошинського, 12, к. 65.
Дем'янчук Віктор Сергійович
+3044-331-82-21
+3044-331-81-66
info@ systcom.com.ua
www.systcom.com.ua
рабочі дні - негайно
по Київу – протягом дня
в залежності від складності, від 0,5 години
300,00 грн
300,00 грн

При зверненні з рекламацією до СЦ необхідно заповнити Бланк рекламації 

 






'Мамаєва слобода'. Центр народознавства Козак Мамай.

Security-UA.com: специализированный информационно-аналитический портал по безопасности
Security–UA.com: специализированный информационно-аналитический портал по безопасности

Перше інформаційно-іміджеве видання, в якому системно представлені державні органи сектору безпеки разом з провідними операторами цієї галузі
www.bezpeka.name
Проект "Суб'єкти безпеки в Україні"

OXOPOHA.COM - Каталог предприятий и доска бесплатных объявлений отрасли Охрана и Безопасность



© 2017 СИСТЕМНІ КОМУНІКАЦІЇ - СИСТЕМНИЙ ПІДХІД ДО ПРОБЛЕМ БЕЗПЕКИ